پیام خود را بنویسید
  • امروز مصادف است با پنجشنبه 23 اسفند 1403
  • |
  • English
هوشمندی کسب و کار (BI) در شرکتهای دولتی و خصوصی
خدمات تخصصی و عمومی
معرفی
ضرورت استقرار هوشمندی کسب و کار در سازمان‌ها در عصر دانایی و در جامعه اطلاعاتی از ابعاد مختلف قابل بررسی است، از دیدگاه مدیریت ارشد استفاده از ابزارهای هوشمندی کسب و کار برای تحلیل وضعیت جاری سازمان، تعیین اهداف کوتاه مدت، بلند مدت و کنترل شاخص‌های عملکرد ضروری به نظر می‌رسد، از دیدگاه مدیریت اجرایی برای اتخاذ تصمیمات در فضاهای عدم اطمینان و ابهام و پیش بینی و تخمین نتایج اتخاذ تصمیمات، از دیدگاه مدیریت مالی برای رصد کردن و کنترل گزارش‌های مالی و شاخص‌های عملکردی، از دیدگاه مدیریت زنجیره تامین برای کنترل و بهبود روابط با تامین کنندگان و شرکاء سازمان، از دیدگاه مدیریت ارتباط با مشتریان برای شناسایی، دسته بندی، سیاستگذاری و بهبود ارتباط با مشتریان سازمان نیاز به هوشمندسازی کسب کار دارد.
دستاوردها و نتایج
توسعه مدیریت مبتنی بر آمار، اطلاعات و شواهد در شرکتها
بهبود کیفیت اطلاعات در دسترس مدیران
بهبود تصمیم گیری مدیران شرکتها
افزایش کارآیی کارشناسان و کارکنان شرکتها
سازمان‌ها و شرکت‌های مخاطب
ویژگی‌ها و مزایا
صلاحیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه
به انجام رساندن پروژه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت فناوری اطلاعات در دانشگاه تربیت مدرس
تدریس درس هوشمندی کسب و کار (BI) در مقطع دکتری رشته مدیریت فناوری اطلاعات در دانشگاه تربیت مدرس
راهنمایی و هدایت پروژه هوشمندسازی میدان نفتی آزادگان
توضیحات تکمیلی
کلید واژه
هوشمندی کسب و کار
مدیریت مبتنی بر آمار
بهبود کیفیت اطلاعات
بهبود تصمیم گیری مدیران
دانشگاه تربیت مدرس
ارائه دهندگان
سابقه پروژه‌های پژوهشی مرتبط
تاریخ ارایه:
0
آدرس ایمیل:
rmarketing@modares.ac.ir
شماره تماس:
02182883207
دانشکده:
تعداد بازدید:
239