پیام خود را بنویسید
  • امروز مصادف است با سه شنبه 21 اسفند 1403
  • |
  • English
مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای دولتی و نیمه دولتی و خصوصی
خدمات تخصصی و عمومی
معرفی
به گفته پیتر دراکر، هدف هر کسب و کار، ایجاد مشتری است. اما مهم تر از آن، حفظ این مشتریان و عمیق تر نمودن رابطه با آنها است. در تحقیقات مشخص شده که بیشتر مشتریان پس از حداقل دو سال برای سازمان شما سودآور خواهند شد. به این دلیل که مشتریان جدید برای شما هزینه‌های زیادی دارند. مواردی مانند هزینه بازاریابی و تبلیغات، هزینه درک نیازها و انتظارت آنها و هزینه آموختن روش کار شما به آنها. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، بهترین راهکار یک مدیر برای اطمینان از وفاداری مشتری است. مشتری به دنبال منافع حاصل از خرید بوده و پیش از آن‌که از سازمان انتظار محصول را داشته باشد، انتظار ارزش‌افزوده را دارد. این امر، نقطه عطفی در رقابت سازمان‌ها است؛ بنابراین می‌توان گفت یکی دیگر از اهداف CRM، تأمین ارزش‌افزوده برای مشتری خواهد بود.
دستاوردها و نتایج
دستاوردها و نتایج مورد انتظار:
امکان انجام تحلیل رفتار خرید مشتریان
افزایش رضایت مشتریان
افزایش وفاداری مشتریان
افزایش سود شرکت
دریافت بازخورد صحیح از سوی مشتریان
ارائه خدمات به موقع به مشتریان
سازمان‌ها و شرکت‌های مخاطب
ویژگی‌ها و مزایا
صلاحیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه
انجام پروژه‌های پژوهشی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت فناوری اطلاعات
تدریس درس مدیریت روابط مشتری در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات توسط ارائه دهنده طرح
تدوین کتاب مدیریت روابط مشتری و تدوین محتوای الکترونیکی مدیریت روابط با مشتری توسط اعضای هیات علمی گروه مدیریت فناوری اطلاعات در دانشگاه تربیت مدرس
راهنمایی و هدایت پروژه های دوره کارشناسی ارشد در حوزه مدیریت روابط با مشتری
توضیحات تکمیلی
کلید واژه
مدیریت ارتباط با مشتری
افزایش رضایت مشتریان
افزایش وفاداری مشتریان
دانشگاه تربیت مدرس
ارائه دهندگان
سابقه پروژه‌های پژوهشی مرتبط
تاریخ ارایه:
0
آدرس ایمیل:
rmarketing@modares.ac.ir
شماره تماس:
02182883207
دانشکده:
مدیریت و اقتصاد
تعداد بازدید:
207