کمیته بازاریابی پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه با هدف شناسایی و بازاندیشی در ظرفیتها و هدفگذاری بازار، برنامهریزی برای توسعه بازار و تجاریسازی فناوری راهاندازی شده است. در راستای تحقق این اهداف، کمیته بازاریابی پژوهشی و فناوری به گردآوری توانمندیهای تولیدی و خدماتی دانشکدهها و مراکز پژوهشی دانشگاه پرداخته و سعی در شناساندن این ظرفیتها به صنایع و سازمانها دارد. هدف این کمیته، رفع مشکلات کشور با توجه به ظرفیتهای موجود در دانشگاه اعم از محصولات تولید شده، دانشهای فنی قابل تبدیل به محصول، ظرفیتها و خدمات آزمایشگاهی، توانمندی در برگزاری دورههای آموزشی متنوع و کاربردی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره، خدمات تخصصی عمومی و غیره میباشد.
بدین منظور ماهیانه جلساتی با حضور دبیر محترم کمیته: جناب آقای دکتر سیداحسان سیدابریشمی؛ مدیر دفتر پژوهشهای کاربردی و فناوری و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست، مشاور محترم کمیته: جناب آقای دکتر بختیار استادی؛ عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستمها، نمایندگان محترم دانشکدهها و مراکز پژوهشی دانشگاه، نماینده محترم پارک علم و فناوری مدرس، نماینده محترم معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و رئیس انجمن دانشآموختگان دانشگاه برگزار میگردد.
|